A https://e-onkormanyzat.gov.hu oldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.

Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.

 

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.

 A Portál a következő címeken érhető el:

https://ohp.asp.lgov.hu

https://ohp-20.asp.lgov.hu

https://eonkormanyzat.gov.hu

https://e-onkormanyzat.gov.hu

Az ASP e-fizetés biztosítja, hogy egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.

 

ASP e-fizetés igénybevételének feltételei:

Adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettség fizetése esetén

Az adófizetési kötelezettség lekérdezéséhez a KAÜ-s azonosítás után a saját adóazonosító jelet nem kell megadnia. Amennyiben képviselőként járnak el, akkor a képviselt adózó adóazonosító jelével vagy adószámával kell kitölteni a lekérdezettre vonatkozó adatmezőt.

Ahhoz, hogy a képviselő által az adózó adófizetési kötelezettsége elektronikus úton lekérdezhető legyen, az szükséges, hogy a meghatalmazásról szóló dokumentumot a meghatalmazó és a meghatalmazott által is aláírt eredeti példányként előzetesen, postai úton, vagy személyesen eljuttassa az önkormányzati adóhatósághoz.

Kizárólag azon önkormányzatok esetében van lehetőség az elektronikus fizetésre, amelyek az e-Önkormányzat Portál önkormányzat kereső felületén megjelennek. Az ügyfél az e-Önkormányzat Portálon egyenlítheti ki az adóját, az Adó szakrendszertől visszakapott adóegyenleget, valamint az adott adószámlára vonatkozó információkat megjeleníti az e-Önkormányzat Portál.

A „4T adatok” rögzítésével kapcsolatos tájékoztatás:

Kizárólag olyan személy jogosult elektronikus úton adóbevallást teljesíteni, folyószámla egyenleget lekérdezni, illetve elektronikus befizetés során adóztatás adatokat lekérni, akinek a személyes azonosító adatai (4T) hiánytalanul és pontosan szerepelnek az adónyilvántartásban, mint adózó, vagy mint meghatalmazott személy. Az önkormányzati ügyintézés során történő adatkezeléshez, az ügyfél hozzájáruló nyilatkozata is szükséges, ami az e-Önkormányzat Portál felületén az első bejelentkezéskor tehető meg. (4T: név/születési név, anyja neve, születési hely, születési idő)

Polgármesteri Hivatal Mezőtúr

Cím: Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1., 5400
Telefonszám: (56) 551 900

Ügyfélfogadás

Polgármester

Minden hó első szerdáján: 13.00 – 16.00 – előzetes egyeztetés: 551-902

Alpolgármester

Minden hó első szerdáján: 13.00 – 16.00 – előzetes egyeztetés: 551-902

Jegyző

Minden hó második szerdáján: 13.00 – 16.00 – előzetes egyeztetés: 551-910

Hétfő: 8.00 -11.30; 13.00-16.00
Kedd: Nincs Ügyfélfogadás
Szerda: 8.00 -11.30; 13.00-16.00
Csütörtök: 13.00 -16.00
Péntek: 8.00-12.00

Close Search Window