Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal
pályázatot hirdet
településüzemeltetési ügyintézői munkakör betöltésére
A köztisztviselői jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal 5400 Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1.
Ellátandó feladatok:
- – Mezőtúr Város Önkormányzata településüzemeltetésével kapcsolatos feladatai,
- – Közterület-üzemeltetési informatikai alkalmazás (KÜZ) napi szintű használata,
- – A Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal Városüzemeltetési Osztálya feladatkörébe tartozó városi közvilágítással kapcsolatos feladatok ellátása,
- – Kapcsolattartás a közüzemi közszolgáltatókkal,
- – Energiagazdálkodással és közműnyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátása,
- – Közreműködés az önkormányzat és gazdasági társaságai, valamint intézményei energetikai beszerzéseiben (földgáz, villamos energia), és előzetes adatszolgáltatásaiban,
- – Feladatkörbe tartozó beruházások előkészítése, üzembe helyezése.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet alapján a képesítési követelmény:
- melléklet 32. Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör (1. besorolási osztály)
Pályázati feltételek:
- – magyar állampolgárság
- – büntetlen előélet
- – cselekvőképesség
- – Felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés.
- – jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalása.
Előnyt jelent:
- – önkormányzatnál településüzemeltetésben szerzett gyakorlat
- – önkormányzatnál energetikai munkakörben szerzett gyakorlat
- – városüzemeltető szakmérnöki végzettség
- – közigazgatási alapvizsga, szakvizsga
- – B kategóriás jogosítvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- – fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 9.§-a és az 1. sz. melléklete alapján,
- – az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okirat másolata,
- – három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- – vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozó nyilatkozat,
- – a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
Illetmény és egyéb juttatás:
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben, valamint a Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal Közszolgálati Szabályzatában foglaltak az irányadók.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot postai úton kell benyújtani a Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal (5400 Mezőtúr, Kossuth tér 1.) címére. A borítékon fel kell tüntetni „településüzemeltetési ügyintézői pályázat” jeligét.
A pályázat elbírálásnak határideje: 2023. április 20.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. április 11.
A munkakör betölthető: 2023. május 1.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az érvényesen pályázók személyes meghallgatása után a nyertes pályázót a jegyző választja ki. A személyes meghallgatás lebonyolítása telefonon előzetesen egyeztetett időpontban történik. A sikertelenül, illetve érvénytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
A pályázati kiírás a Közszolgállás portálon, a Mezőtúr és Vidéke lapban, valamint a www.mezotur.hu honlapon, megtekinthető.
A pályázattal kapcsolatosan dr. Enyedi Mihály a Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzőjénél a 06-56/551-902-es telefonszámon lehet érdeklődni.
A KÖZSZOLGÁLLÁS publikálásának időpontja: 2023. március 17.