Mezőtúr Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
pályázatot hirdet
a Mezőtúri Intézményellátó és Ingatlankezelő Közhasznú Nonprofit Kft ügyvezető tisztségének betöltésére
A meghirdetett álláshely: Mezőtúri Intézményellátó és Ingatlankezelő Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezetői pozíciója
A jogviszony időtartama: Határozott időtartamú, 5 éves időtartamra, 2024. január 1. napjától 2028. december 31. napjáig. Az ügyvezető felett a munkáltatói jogok gyakorlása Mezőtúr Város Önkormányzata Képviselő-testületének hatáskörébe tartozik.
Az ügyvezető feladata:
Az ügyvezető feladatait nem kizárólagosan, de különösen az alábbi felsorolás rögzíti:
- – az ügyvezető a Kft. vonatkozásában ellátja a munkáltatói jogok gyakorlását a társaság munkavállalói felett,
- – a társaság irányítása a szervezeti egységek vezetőin keresztül,
- – képviseli a társaságot harmadik személyekkel szemben, valamint bíróságok és más hatóságok előtt,
- – önállóan jegyzi a társaságot,
- – az alapító érdekeinek védelme, képviselete, az alapító határozatainak végrehajtása,
- – döntés olyan kérdésekben, amely nem tartozik az alapító kizárólagos hatáskörébe,
- – a társaság vagyonmérlegének és vagyonkimutatásának előkészítése és az alapító elé terjesztése,
- – az alapító folyamatos tájékoztatása ilyen irányú igény esetében a társaság ügyeiről,
- – üzleti terv kidolgozása, elkészítése, feladatainak irányítása és összehangolása, koordinálás, gazdálkodási és költségvetési tervek elkészítése,
- – az általa használt önkormányzat tulajdonában álló ingatlanvagyon kezelése,
- – vezeti a határozatok könyvét,
- – gondoskodik a felügyeleti szervek által elrendelt intézkedések megtételéről,
- – köteles minden olyan feladatot ellátni, amelyek a Ptk. szerint az ügyvezető hatáskörébe tartoznak,
- – az ellátandó feladatokat elsősorban a Mezőtúri Intézményellátó és Ingatlankezelő Közhasznú Nonprofit Kft. Szervezeti és Működési Szabályzata, valamint a Mezőtúr Város Önkormányzatával kötött közszolgáltatási szerződés írja elő.
Pályázati feltételek:
- – magyarállampolgárság
- – büntetlen előélet
- – cselekvőképesség
- – felsőfokú gazdasági, pénzügyi, agrár, településüzemeltetési mérnöki, műszaki vagy jogi végzettség
- – gazdasági társaságnál szerzett legalább 3 év középvezetői vagy felsővezetői szakmai tapasztalat,
- – felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- – jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalása
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- – legalább 5 éves szakmai tapasztalat
- – vagyongazdálkodási tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- – felelősségteljes, önálló munkavégzés,
- – kiváló kommunikációs, szervező és problémamegoldó készség,
- – megbízhatóság, szakmai elhivatottság
Javadalmazás: Az ügyvezetővel kötendő munkaszerződésben foglaltak szerint azzal, hogy azt a Mezőtúr Város Önkormányzatának Képviselő-testülete állapítja meg, a Mezőtúri Intézményellátó és Ingatlankezelő Közhasznú Nonprofit Kft. javadalmazási szabályzatában és a vonatkozó jogszabályokban foglaltak szerint.
A pályázathoz csatolni kell:
- – szakmai önéletrajz (fényképpel ellátva)
- – iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okirat másolata
- – szakmai tapasztalat igazolása
- – 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány/igazolás az erkölcsi bizonyítvány igénylésről
- – a pályázó írásbeli nyilatkozata arról, hogy a pályázatának nyilvános ülésen történő tárgyalásához hozzájárul-e,
- – pályázó írásbeli nyilatkozata, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- – a pályázó nyilatkozata a Ptk 3:115 §-ban meghatározott összeférhetetlenségi feltételre vonatkozóan
- – a pályázó nyilatkozat arról, hogy sikeres pályázat esetén a köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. tv. 2.§ (1) bekezdése szerinti adatok közzétételéhez hozzájárul;
- – a társaság működtetésére vonatkozó szakmai program, szakmai elképzelések és vezetési koncepció bemutatása, mely tartalmazza a munkabérrel és egyéb juttatásokkal kapcsolatos elképzeléseket.
A pályázat benyújtási határideje:2023. október 20.
A pályázat elbírálási határideje: 2023. november 10.
A munkába állás tervezett kezdő napja: 2024. január 1.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázókat előzetesen Mezőtúr Város Önkormányzata Képviselő-testülete személyesen meghallgatja. Ezt követően a dönt a pályázatról a 2023.évi novemberi ülésén. A döntésről a pályázók írásbeli értesítést kapnak.
A pályázatokat zárt borítékban az alábbi címen kell benyújtani:
Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal 5400 Mezőtúr Kossuth Lajos tér 1.
A borítékon fel kell tüntetni: „Mezőtúri Intézményellátó és Ingatlankezelő Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezetői pályázat”
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást ad:
dr. Enyedi Mihály jegyző; Telefon: 56/551-902
A pályázati kiírás közzétételének helye:
A pályázati kiírás a mezotur.hu honlapon, a Mezőtúr és Vidéke című helyi lapban, valamint az Új Néplapban kerül meghirdetésre.
A kiíró fenntartja a jogot a pályázatot indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítja.