Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős munkaviszony
A munkavégzés helye:
Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal 5400 Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1.
Ellátandó feladatok:
- – A Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal informatikai eszközeinek karbantartása, működtetése (kb. 90 db, többségében asztali gép), rendszergazdai feladatok ellátása, az informatikai rendszer üzemeltetésével kapcsolatos feladatok biztonságos, szakszerű ellátása, a különböző szakrendszerek (pl. ASP program), Mezőtúr Város Önkormányzata és a Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal által használt szoftverek működtetése
- – A szerver karbantartása
- – A belső hálózat kezelése
- – A levelező rendszer kezelése, karbantartása
- – A www.mezotur.hu weboldal működtetésében való közreműködés
- – Az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó informatikai feladatok ellátása
- – Kapcsolattartás külső informatikai szolgáltatókkal (pl. internet, telefon)
- – Nyomtatók felügyelete, a nyomtatókat biztosító céggel való kapcsolattartás
- – Mezőtúr Város Önkormányzata által működtetett egészségügyi körzetek informatikai feladatainak támogatása
- – Szakmai tanácsadás az informatikai beszerzések lebonyolításában
- – Beléptető rendszer kezelése, működőképességének ellenőrzése
- – Belső kamerarendszer kezelése, működőképességének ellenőrzése
- – Az információbiztonsági követelmények teljesülésének biztosítása.
- – A képviselő-testületi és bizottsági ülések hangosítási feladatainak ellátása.
- – Informatikai beszerzések véleményezése, javaslattétel.
- – Rendezvényeken (esküvő stb.) hangosítási feladatok ellátása.
Pályázati feltételek:
- – magyar állampolgárság
- – büntetlen előélet
- – cselekvőképesség
- – középiskolai informatikai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai szakmacsoportba tartozó szakképesítés.
Előnyt jelent:
- – közigazgatásban hasonló munkakörben szerzett gyakorlat
- – rendszerüzemeltetésében szerzett szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- – részletes fényképes szakmai önéletrajz,
- – iskolai végzettségeket igazoló okiratok másolata,
- – 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy az igénylésről szóló igazolás,
- – a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevők a pályázati anyagát megismerhessék,
A munkakör 2025. január 6. napjától tölthető be.
A pályázat beérkezésének határideje: 2024. december 9.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázat postai úton (Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal 5400 Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1.), vagy személyesen (Ábrahámné Bujdosó Erzsébet személyügyi ügyintéző Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1. I. em. 2. illetve a Titkárságon I. em. 7. ) illetve e-mailen jegyzo@mezotur.hu; pmh@mezotur.hu is benyújtható. A borítékon, valamint az e-mail tárgy mezőjében fel kell tüntetni a „Informatikai pályázat” jeligét.
A kiíró fenntartja a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázati kiírás a www.mezotur.hu honlapon, valamint a Mezőtúr és Vidéke lapban megtekinthető.
A pályázattal kapcsolatosan dr. Enyedi Mihály jegyző ad további felvilágosítást a 06-56/551-910-es telefonszámon.