Lakossági tájékoztató a Trv. Zrt. informatikai átállásáról

Ezúton tájékoztatjuk, hogy informatikai átállás miatt társaságunk ügyfélszolgálati csatornái 2025. június 23 – 29. között csak korlátozottan állnak rendelkezésre. 

Mivel az ügyféladatokhoz való hozzáférés ez idő alatt nem biztosított, érdemi ügyintézésre nem lesz lehetőségünk. Személyes ügyfélszolgálati irodáink zárva tartanak. Online ügyfélszolgálatunk, a Vízcenter sem lesz elérhető. A telefonos hibabejelentés azonban ez idő alatt is zavartalanul működik (+36 80 205-157).

E-mailben természetesen folyamatosan fogadjuk ügyfeleink bejelentéseit, azonban az ügyintézési idő meghosszabbodik. 

Nyitvatartásunkról bővebben vállalatunk honlapján adunk tájékoztatást: Ügyfélszolgálati nyitvatartás a rendszerfejlesztés alatt