Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal pályázatot hirdet informatikus munkakör betöltésére

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidős munkaviszony

A munkavégzés helye:

Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal 5400 Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1.

Ellátandó feladatok:

  • – A Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal informatikai eszközeinek karbantartása, működtetése (kb. 90 db, többségében asztali gép), rendszergazdai feladatok ellátása, az informatikai rendszer üzemeltetésével kapcsolatos feladatok biztonságos, szakszerű ellátása, a különböző szakrendszerek (pl. ASP program), Mezőtúr Város Önkormányzata és a Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal által használt szoftverek működtetése
  • – A szerver karbantartása
  • – A belső hálózat kezelése
  • – A levelező rendszer kezelése, karbantartása
  • – A www.mezotur.hu weboldal működtetésében való közreműködés
  • – Az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó informatikai feladatok ellátása
  • – Kapcsolattartás külső informatikai szolgáltatókkal (pl. internet, telefon)
  • – Nyomtatók felügyelete, a nyomtatókat biztosító céggel való kapcsolattartás
  • – Mezőtúr Város Önkormányzata által működtetett egészségügyi körzetek informatikai feladatainak támogatása
  • – Szakmai tanácsadás az informatikai beszerzések lebonyolításában
  • – Beléptető rendszer kezelése, működőképességének ellenőrzése
  • – Belső kamerarendszer kezelése, működőképességének ellenőrzése
  • – Az információbiztonsági követelmények teljesülésének biztosítása.
  • – A képviselő-testületi és bizottsági ülések hangosítási feladatainak ellátása.
  • – Informatikai beszerzések véleményezése, javaslattétel.
  • – Rendezvényeken (esküvő stb.) hangosítási feladatok ellátása.

Pályázati feltételek:

  • – magyar állampolgárság
  • – büntetlen előélet
  • – cselekvőképesség
  • – középiskolai informatikai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai szakmacsoportba tartozó szakképesítés.

Előnyt jelent:

  • – közigazgatásban hasonló munkakörben szerzett gyakorlat
  • – rendszerüzemeltetésében szerzett szakmai tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • – részletes fényképes szakmai önéletrajz,
  • – iskolai végzettségeket igazoló okiratok másolata,
  • – 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy az igénylésről szóló igazolás,
  • – a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevők a pályázati anyagát megismerhessék,

A munkakör 2025. január 6. napjától tölthető be.

A pályázat beérkezésének határideje: 2024. december 9.

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázat postai úton (Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal 5400 Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1.), vagy személyesen (Ábrahámné Bujdosó Erzsébet személyügyi ügyintéző Mezőtúr, Kossuth Lajos tér 1. I. em. 2. illetve a Titkárságon I. em. 7. ) illetve e-mailen jegyzo@mezotur.hu; pmh@mezotur.hu is benyújtható. A borítékon, valamint az e-mail tárgy mezőjében fel kell tüntetni a „Informatikai pályázat” jeligét.

A kiíró fenntartja a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.

A pályázati kiírás a www.mezotur.hu honlapon, valamint a Mezőtúr és Vidéke lapban megtekinthető.

A pályázattal kapcsolatosan dr. Enyedi Mihály jegyző ad további felvilágosítást a 06-56/551-910-es telefonszámon.