Tájékoztatás ügyfelek részére

Tisztelt Ügyfeleink!

A Mezőtúri Közös Önkormányzati Hivatal működése kapcsán az alábbiakról tájékoztatom Önöket:

  • a Hivatal főportája március 08. napjától bezárásra kerül, az épületbe a Déli porta (Posta) felől lehet bejutni,
  • a Hivatal épületében mindenki számára kötelező az orrot és szájat egyaránt eltakaró orvosi maszk, munkavédelmi maszk, textil vagy más anyagból készült maszk viselése,
  • a Hivatal épületébe kizárólag maszkban és kézfertőtlenítést követően lehet belépni (a portán elhelyezésre került kézfertőtlenítő),
  • várakozás esetén egymástól legalább 1,5 m-es távolságot köteles tartani mindenki,
  • a személyes ügyintézés kizárólag a jogszabály által kötelezően előírt esetekben lehetséges (pl. házasságkötési szándék bejelentése, apai elismerő nyilatkozat megtétele, jognyilatkozat megtétele földügyekben),
  • ezen ügyekben is kötelező az előzetes időpontfoglalás, az ügyintézők elérhetősége a mezotur.hu oldalon megtalálható,
  • a települési támogatások kifizetése szintén előzetes időpont egyeztetést követően történik, időpontkérés a 06-56/551-912-es telefonszámon lehetséges; a pénztár nyitva tartása: hétfő és szerda: 09.00-12.00, illetve 00-15.00 óra között,
  • kérem, hogy részesítsék előnyben az elektronikus ügyintézést, illetve továbbra is lehetőség van a kérelmek, beadványok gyűjtőládába történő elhelyezésére, a gyűjtőláda a Déli portán található,
  • az ügyintézőkkel telefonon, illetve e-mailben szíveskedjenek kapcsolatot tartani,
  • egy családból egy fő intézze az ügyeket, kísérő csak indokolt esetben lehet jelen az ügyintézés során,
  • egy ügyintézőnél az irodahelyiségben egyszerre csak egy fő tartózkodhat (kivételt képeznek azok az ügyek, ahol kötelező 2, vagy több személy jelenléte, mint pl. apai elismerő nyilatkozat megtétele, házassági szándék bejelentése),

 

Kérem a fentiek maradéktalan betartását mindannyiunk egészsége megőrzése érdekében!

Mezőtúr, 2021. március 5.

dr. Enyedi Mihály
jegyző